کد پیشواز را به چه شماره ای بفرستیم [ایرانسل و همراه اول]

شرکت های ارتباطی برای مشترکین خود سرویس جالب آهنگ پیشواز در نظر گرفته اند که با پیامک کد به (همراه اول 8989) و (ایرانسل 7575) فعال میشود که به جای استفاده از صدای زنگ قدیمی و معمولی بوق میتوانید برای مخاطبین و تماس گیرنده های خود یک قطعه موسیقی با کلام یا بدون کلام و یا مداحی پخش کنید.

این سرویس به این صورت فعال می شود که باید یک آهنگ پیشواز از بین کدهایی که این اپراتورها منتشر کرده اند انتخاب کنید و سپس به صورت زیر آن را فعال کنید توجه کنید که این قابلیت هیچ ربطی به مدل گوشی شما ندارد که هوشمند باشد یا نه چون روی شبکه برای شما فعال می شود و هزینه آن نیز از شما کسر می شود.

فعال کردن آهنگ پیشواز

و اما کد پیشواز را باید به چه شماره ای بفرستیم؟

روش فعال سازی برای اپراتور همراه اول:

ارسال کد پیشواز همراه اول به شماره 8989

تلفن گویا (IVR) : تماس با شماره 9990 از طریق گوشی تلفن همراه، فشردن کلید 2، سپس 2، سپس 1، سپس 2، سپس 1، سپس 1 و سپس وارد کردن کد آوای انتظار مورد نظر و کلید مربع

کدهای دستوری (USSD) : شماره گیری و ارسال

# کد آهنگ *221*10*

روش فعال سازی برای اپراتور ایرانسل:

شما می‌توانید از طریق ارسال پیامک، آهنگ پیشواز ایرانسل مورد نظرتان را سفارش دهید؛ برای این کار لازم است کد مربوط به آن را از خط ایرانسل خود به شماره 7575 ارسال کنید. به یاد داشته باشید که با ارسال اولین پیامک به 7575، سرویس آهنگ پیشواز شما فعال خواهد شد.

همچنین میتوانید با استفاده از روش #777* این سرویس را روی سیم کارت ایرانسل خود دریافت کنید.

این قابلیت در یک بازه زمانی مشخص یک ماهه با مبلغ اعلام شده از سوی اپراتورها در دسترس شما قرار میگیرد و پس از این دوره شما میتوانید آن را تمدید و یا حذف نمایید.